Хэй взнос в Джастином копать

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Gandalf ♥ - 8 juni 2015 19:17

Hellu cc: I am a 13 year old girl. My name is Elli. As I said in my presentation .. I will not blog about smoke, they are just my blog's name .. live with it! I can speak Swedish but will be trying to write most English posts. Because I would like to learn a little more, so excuse my English has spelling errors. At your minor who may not read English, I have Google Translate in my blog so just to look up the '' Swedish '' or whatever language you want. Obviously it will surely come Swedish post also, but as I said, I want to practice my English. But enough of that. I love to draw and write, they are probably my hobbies. I love to be alone, that's the best I know. I get easily panic when there's much people. I hate to lock the toilet doors, afraid to get caught. Well, now you got to know a little. BAIBAI C: <3

 

 

 

 

Hellu cc: Jag är en 13 årig tjej. Mitt namn är Elli. Som jag sa i min presentation.. Jag kommer inte blogga om rök, de är bara min bloggs namn.. lev med det! Jag kan svenska men ska kommer försöka skriva mest engelska inlägg. Eftersom jag gärna vill lära mig lite mer, så ursäkta om min engelska har stavfel. Till er mindre som kanske inte kan läsa engelska, jag har google translate i min blogg så det är bara att leta upp ''svenska'' eller vilket språk du vill ha. Självklart kommer det ju komma svenska inlägg också, men som jag sa jag vill öva på min engelska. Men nog med det. Jag älskar att rita & att skriva, de är nog mina hobbys. Jag älskar att vara ensam, det är de bästa jag vet. Jag får lätt panik när det är mycke folk. Jag hatar att låsa toalett dörrar, är rädd för att fastna. Ja, nu fick du veta lite. BAIBAI C: <3

 

 

                                 

♥ Gandalf


Jag är nutish, och kanske gandalf don't ask.. ok. Jag gillar redigering, spel, rita/skissa, havet och min säng. Den här bloggen är helt fucking random, serri.. japp, vad som helst kan hända, som att du ser mig i din säng. ;-;

SKRIV! B) ♫

1 besvarad fråga

♥Omröstning♥

Vad skulle du vilja äta av de här? - Jag skulle tagit toapapper
 En utomjordning owo
 En unicorn c:
 Ett kycklingben c:
 Lera c:
 Toapapper *-*
 Din egna arm c:

♥Bara tryck på bilden♥

 

♥Klockan♥

Calendar ♫

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Hoppas du hittar ngt ♫

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Cigarette

Ovido - Quiz & Flashcards