Хэй взнос в Джастином копать

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Gandalf ♥ - 16 juni 2015 16:34

Asså, i'm so fucking sorry.. ugh.. ;-; ik, jag har inte bloggat.. Vill du veta varför? - har inte haft något att blogga om.. Nu när de är sommarlov tänker alla, oh shit, ska vara med kompisar varje dag.. osv.. medans jag, jag ligger i min säng och gör NOTHING.. okokok, ska inte vara dramatisk, men i fuccccccccccccckkkkkkkkking hate sommarlov. HUR KAN MAN GILLA SOMMARLOV OM MAN SKA VARA ENSAM HELA SOMMARLOVET.. jajajajajaajajaj, alla kanske inte är ensama, lyllos. jag vill bah begravas och grävs upp när sommarlovet är slut. aj cant promis att jag ska blogga har ju inget att blogga om .. ;--; jajajajaja, de var väl det.. UUUUUUUUUUUUUUGGHHHHHH D:<

♥ Gandalf


Jag är nutish, och kanske gandalf don't ask.. ok. Jag gillar redigering, spel, rita/skissa, havet och min säng. Den här bloggen är helt fucking random, serri.. japp, vad som helst kan hända, som att du ser mig i din säng. ;-;

SKRIV! B) ♫

1 besvarad fråga

♥Omröstning♥

Vad skulle du vilja äta av de här? - Jag skulle tagit toapapper
 En utomjordning owo
 En unicorn c:
 Ett kycklingben c:
 Lera c:
 Toapapper *-*
 Din egna arm c:

♥Bara tryck på bilden♥

 

♥Klockan♥

Calendar ♫

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Hoppas du hittar ngt ♫

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Cigarette

Ovido - Quiz & Flashcards