Хэй взнос в Джастином копать

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Gandalf ♥ - 18 juni 2015 10:21

MOSHIMOSHI ;_; mitt liv suger. 2015 suger. hela mitt liv försvann.. ;-; dis sucks. Den 16:e Juni 2015 kl 23.47 försvann mtt liv. ;-; Eftersom jag har adhd går jag i en skola med åtta barn, (bara killar.) är den ända tjejen, och ja.. de är kul. Eftersom jag inte går ihop med tjejer. ;-; Men känslan när man kollar kik på natten och det står: ''Jag kommer inte gå kvar efter sommarlovet.'' då känner man sig ugh.. Nu tänker ni säkert - Men ni har ju kik, ni kan hålla kontakten där osv. MEN NEJ, HAN OCH JAG KAN BARA SKRIVA TILL VARANDRA HAN BOR TRE TIMMAR IFRÅN MIG.. Han är inte bara min vän, han är inte min bästavän, utan han är min kille. Därför suger de kuk. ;-; sorry. Sen när man kommer till skolan den 17:e Juni och man kommer med ett leende, så får man veta att 4 till ska lämna mig. SÅ NU BLIR DE BARA 3 STYCKEN KVAR OCH DEM ÄR MINA FIENDER SOM SUGER KUK OCH ÄR HELT EFTERBLIVNA OCH JAG VILL TA LIVET AV MIG FÖR MITT LIV SUGER OCH ALLT ÄR SKIT. ;_; okokok, de var en fin mening. ;-; nu ska jag sova. HEJDÅ ;_;  

♥ Gandalf


Jag är nutish, och kanske gandalf don't ask.. ok. Jag gillar redigering, spel, rita/skissa, havet och min säng. Den här bloggen är helt fucking random, serri.. japp, vad som helst kan hända, som att du ser mig i din säng. ;-;

SKRIV! B) ♫

1 besvarad fråga

♥Omröstning♥

Vad skulle du vilja äta av de här? - Jag skulle tagit toapapper
 En utomjordning owo
 En unicorn c:
 Ett kycklingben c:
 Lera c:
 Toapapper *-*
 Din egna arm c:

♥Bara tryck på bilden♥

 

♥Klockan♥

Calendar ♫

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Hoppas du hittar ngt ♫

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Cigarette

Ovido - Quiz & Flashcards